menu
search
wishlist
winkelwagen
winkelwagen keyboard_arrow_down
0
check_circle_outline Verzendkosten € 5,95
check_circle_outline Snelle levering NL, BE, DE
check_circle_outline 14 dagen zichttermijn
check_circle_outline Veilig betalen met iDeal
Home arrow_forward Organiseer je bureau

Organiseer je bureau

Vind jij het ook iedere dag weer bewonderingswaardig hoe sommige collega’s hun bureau zo opgeruimd en georganiseerd achterlaten aan het einde van de dag als zij naar huis gaan? Stapels papieren en memoblaadjes en overal ligt wel een pen, paperclip of ander kantoorartikel zwervend op jouw bureau. Ben jij het ook zat dat je altijd alles maar kwijt bent of dat je geen overzicht meer hebt over wat er allemaal op je bureau ligt? In dit blog geef ik je een aantal tips om je bureau te organiseren.

De gouden tip voor het organiseren van je bureau, is het gebruik maken van stationary. Voordat jij je bureau gaat organiseren dien je eerst bureauaccessoires aan te schaffen. Pennenbakjes, papercliphouders, een bakje voor memoblaadjes en stapelbare brievenbakjes. Zo kun jij niet alleen je pennen, paperclips en andere kleine artikelen bij elkaar houden, ook je belangrijke en minder belangrijke papieren kun je sorteren en bij elkaar bewaren in een brievenbakje. Dit zorgt er voor dat jij binnen no time het papier of het dossier erbij kan pakken wat je op dat moment nodig hebt. Je kunt op de brievenbakjes een sticker (of vrolijke masking-tape) plakken met een tekst erop geschreven wat er in dat bakje hoort te liggen. Bijvoorbeeld ‘brieven’, ‘urgent’ etc.

geef kleur aan je bureau door het te beplakken met plakfolie. Kies voor chique marmer plakfolie of ga voor een leuk ruitjes patroon. Uiteraard kun je ook diverse plakfolies door elkaar plakken, al maakt dat jouw bureau misschien wel wat minder georganiseerd.
In het assortiment van Presentsathome.nl vind je heel veel praktische en leuke bureauaccessoires die jou kunnen helpen bij het organiseren. Neem bijvoorbeeld de pennenhouders, etuis en papercliphouders van het merk Qualy. En maak gebruik van de hippe opbergblikken van Derriere la Porte. Dit merk heeft werkelijk voor bijna ieder artikel een superleuk opbergblik ontworpen. Dat de bureauaccessoires er hip en leuk uit zien is natuurlijk wel een van de eisen voor het organiseren van je bureau. Een hip en vrolijk bureau zorgt er namelijk ook voor dat jij gemotiveerder aan het werk gaat.

Nadat je het leukste gedeelte hebt gehad, namelijk het online shoppen in onze webwinkel, is het tijd om gebruik te maken van jouw nieuwe aanwinsten. Neem de tijd en begin allereerst met het organiseren van de stapels papier. Sorteer de papieren en gooi alle overbodige papieren weg in de papiercontainer of archiveer ze. Onder de stapels papieren vind je vast al het kleinere spul: memoblaadjes en alle paperclips, pennen en nietjes die je al kwijt was. Zoek de memoblaadjes uit en kijk wat je nog kunt gebruiken en al hebt afgehandeld. Als je veel gebruik maakt van memoblaadjes kun je misschien beter overwegen om een to do boekje aan te schaffen. Scheelt een hoop losse papiertjes en geeft jou meer overzicht.

  Nina     22-10-2018 12:29     Reacties ( 0 )
Reacties (0)

Geen reacties gevonden.

menu icon
Menu
menu icon
Zoeken
menu icon
Wishlist
menu icon
Account
menu icon
Cart